loading...
یوهو (سرگرمی و تفریحی)
حسن بازدید : 161 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

 

 

 

 

Portal 2 و صداهای عجیب
Portal 2 تمام چیز هایی که در Portal دوست داشتیم را با خود آورد بدون شوخی های کهنه شده. ولی در ادامه تعداد زیادی چیزهای مخفی را آورد که برخی از آنها کلا ترسناک بودند.
برای مثال در یکی از اتاق های تست، یک اتاق متروکه مثل همانی که در Portal 1 بود وجود دارد. ولی این بار اگر به اندازه کافی به یکی از دیوارها نزدیک شوید یک سری صدا های در حال ورد خواندن را می شنوید. گیمری فایل صوتی این صدا را از بازی درآورد، کمی واضح تر است ولی هنوز قابل فهم نیست.portal 2

طرفداران بازی حدس زده اند که این صدای Doug Rattman است که در کمیک مرتبط به بازی معرفی شده و در بین دو شماره بازی اتفاق می افتد. او تنها بازمانده از حمله گاز کشنده GLaDOS است که یک بیماراسکیزوفرنی ایجاد می کند و در درون اتاق های داخل دیوار زندگی می کند. او همچنین مسئول همه دیوار نوشته ها و آشغال های ریخته شده در اطراف آزمایشگاه است.

portal 2.1در یکی از اتاق های او می توانید با آوردن یک رادیو به یک سری صدا های عجیب غریب گوش دهید. یک Achievement هم آزاد می کنید. نکته اصلی این است که این صدا در اصل یک عکس SSTV است ( عکسی که از کد قرار داده شده در صدا بدست می آید). این عکس از اتفاقی خبر می دهد که هنوز زمانش فرا نرسیده:

portal 2.2ولی این ها هنوز ترسناک ترین نیستند. کسانی که تمام فایل های صدا را بررسی کردند یک فایل را پیدا کردند که در بازی نیست. این فایل صوتی صدای زنی است که در هر لحظه بیشتر ناراحت می شود و تکرار می کند”نه، من نمی خوام”. اگر بازی را انجام داده باشید می دانید که منظور قسمتی از بازی است که در آن Croline به GLaDOS تبدیل می شود. ولی بدون دانستن آن، این صدا ها تجاوز-مانند به نظر می آیند. این مساله به قدری شوک آور بود که صدا پیشه نقش رئیس Caroline حاضر نشد قسمت خود را اجرا کند.


خانواده میمون در Halo
حتما درباره Halo شنیده اید. داستانی با کارکتر های مختلفی از جمله یک سرباز با زره سبز، یکی دیگر با زره خاکستری و شخصیت مورد علاقه ما، آن یکی سرباز با زره خاکستری. و، ممممممممممم، فکر کنم همه همین ها بودند. مگر اینکه آدم های میمونی را حساب کنید.

haloاین خانواده میمون نما را می توانید در مرحله اول در میان جنگل پیدا کنید و بعد…هیچ. همین طور ثابت ما نده اند. با این وجود جزئی از پس زمینه نیستند، اگر به آنها شلیک کنید خون ریزی می کنند. با دقت متوجه می شوید که همه به یک شکلند، که می تواند نتیجه آزمایش های ژنتیکی و یا ازدواج فامیلی بیش از اندازه باشد. یکی دیگر هم در مرحله ای دیگر وجود دارد، ولی خارج از نقشه بازی و تنها راه رسیدن به آن خود کشی در مکانی خاص است. چرا بقیه او را ترک کرده اند، اطلاعی از آن در دست نیست.

halo 1باز هم از این ها هست، در پایان Halo: ODST و بعد از عنوان بندی می توانید دوربین را کمی به چپ حرکت دهید. حدس بزنید که چه کسی در تمام این مدت آنجا نشسته؟

halo 2


GTA IV و مجسمه آزادی
چون دنیای این بازی بسیار بزرگ است هیچ کس نتوانسته کاملا آن را بگردد و تعداد زیادی شایعه در مورد این بازی وجود دارد: دیدن Bigfoot، Leatherface و یا مامان CJ و یا اینکه CJ در اصل یک زن این زیر زره خود( یا یه چیزی تو همین ما یه ها). ولی حقیقت بسیار تکان دهنده تر از این است.این شامل مجسمه خوشحالی است که دقیقا شبیه به مجسمه آزادی است ولی با یک نیش باز ترسناک.(نکبت قشنگ)

gta iv 1این مجسمه فقط توسط هلیکوپتر، قایق و یا شنا کردن قابل دسترسی است و رسیدن به آن دردسر زیادی دارد. در کل بهتر است به آن به عنوان پشت زمینه کشت و کشتار خود فکر کنید. ولی اگر بتوانید به آن برسید و به طبقه بالایی آن بروید تابلو یی را میبینید که نوشته”محتوای مخفی اینجا وجود ندارد”

gta iv 2

فکر کنم خیلی از افراد از این نقطه جلو تر نمی روند چون، اگر نشود به یک بازی در باره کشتن ملت و دزدیدن ماشین ها اعتماد کرد، پس به چه می شود اعتماد کرد؟ اگر به راه خود ادامه دهید پله ای می بینید که شما را به بالا می برد. در آنجا این را می بینید:

gta iv 3

قلبی که توسط زنجیر در هوا نگه داشته شده. نور قرمز اطراف نشان می دهد که واقعه ای ماورا طبیعه در میان است، ولی چه؟ چرا اینجاست؟ می توان آن را کشت؟ اگر فکر می کنید هیچ بازی کننده GTA این کار را امتحان نکرده، پس با هیچ کدامشان افتخار آشنایی نداشته اید. حتی با Rocket launcher هم آسیبی به این قلب نمی رسد، البته به جای آن کبوتری در بیرون کشته می شود.

gta iv 4

علاوه بر این، توضیحی برای کالسکه خالی در ساحل هم وجود ندارد. ممکن است بگویید اینکه مساله مهمی نیست. ولی از خود بپرسید، چرا در دنیایی بدون بچه، فقط یک کالسکه خالی در ساحل وجود دارد؟ دلیل آن چه می تواند باشد به جز اینکه با مخ شما بازی کند؟


روح مخفی در Hitman contracts
کسی انتظار وجود روح در بازی Hitman را ندارد. این سری بازی به واقع گرایی معروف است و در کل در مورد این است که هر کسی را به روش های خاص بکشید. پس چرا چیزی در بازی اضافه شود که کاملا به کشتن مقاوم است؟ برای اینکه کاری کند شما خود را خراب کنید!
در ماموریت “Traditions of the Trade” شما باید دستگاهی را پیدا کرده و کسی را بکشید. این ماموریت در هتلی اتفاق می افتد و در قسمتی این اتاق را می بینید:

hitman 1در قفل است ولی اگر بدون اینکه کسی ببیند قفل را باز کنید به مکان مخفی مرحله می رسید. اگر سریع باشید می توانید یک چیزی را ببینید، اگر کمی دیر کنید آن را از دست می دهید:

hitman 2

در اینجا دو راه دارید، یا به راه خود ادامه دهید و تظاهر کنید چیزی ندیده اید( ترجیحا در حالی که به خود دلگرمی می دهید که روح ها وجود ندارند.) اگر به راه خود ادامه دهید به یک پلیس می رسید که می گوید در یکی از اتاق ها اتفاق بدی افتاده.درون اتاق خون زیادی ریخته است و جنازه ای به همراه چاقویی در دیوار دیده می شود.

hitman 3در حمام مقدار لکه ای خونی بر دیوار و وان پر از خون قرار دارد. به نظر می آید اینها تنها چیزی هستند که در این اتاق وجود دارند…تا اینکه در آینه نگاه می کنید:

hitman 4

این روح در حمامی در اتاق دیگری هم وجود دارد در حینی که کسی در حال دوش گرفتن است. به نظر از نوع روح های منحرف تشریف دارد و احتملا فکر می کند اگر به اندازه کافی صبر کند می تواند شما را در حال شماره دو ببیند.

hitman 5این روح هیچ نقشی در داستان ندارد . می توانید بازی را ۱۰۰% تمام کنید بدون اینکه از وجود آن خبر داشته باشید.


بازی های مختلف- صداهای ترسناک مختلف

انگار یکی از سرگرمی مورد علاقه طراحان بازی ها قرار دادن صدا های ترسناک در بازی ها است، چون Portal 2  تنها بازی شامل آنها نیست. برای مثال در COD: World at War با ایستادن در نقاط خاصی  از مراحل Multiplayer می توانید چیز های جذاب و شادی را بشنوید از جمله: صدای گریه یک دختر، صدای نواخته شدن پیانو، صدای حمله لشگر سرخ، شکنجه دادن افراد و حتی صدای سخنرانی هیتلر. این روال در بازی COD: Finest Hour هم وجود داشت، در جایی از بازی می توانید به اتاقی دسترسی پیدا کنید که در آن روح پسری نوجوان در یک گهواره، یک تانک کوچک و یک موش بزرگ قرار دارد.

cod 1

Half Life 2 هم در قسمت های بعد از بازی اصلی یک سری صدا های ترسناک دارد. برای مثال صدا های ناله مانند Zombie ها را شنیده اید؟ این صدا به نوبه خود ناراحت کننده است، حال اگر صدا را برعکس پخش کنید صدای واضح انسانی شنیده می شود که می گوید”Oh god, oh god, Oh god help me”. این صدا را در google پیدا کنید و گوش دهید و امشب حتما خواب خوبی خواهید داشت.

e1

در قسمت Episode one ورژن Zombie نیروی پلیس City 17 معرفی می شود.در ابتدا صدای آنها نا مفهوم است ولی با کمی دست کاری، قابل تشخیص می شوند. یه نظر می آید که آنها در حال تجربه کردن لحظات آخر زندگی خود هستند و جملاتی مانند”infestation”،”sector is not secure” و “necrotics inbound” را تکرار می کنند.

e2


روح های World of warcraft

قبل از WOW بازی های Warcraft بودند. در بازی WOW   مکانی به نام خرابه های Lordaeron وجود دارد که بر روی پایتخت Undead قرار گرفته. در درون ساختمانی که شبیه قصر است می توانید اتاق تاج و تخت خالی ای را پیدا کنید. اگر با دقت گوش دهید( یعنی صدای محیط را تا آخر زیاد کنید) یک سری صدای روح مانندی می شنوید که می گویند: “از خاکستر ها یک قدرت جدید به پا می خیزد که این حکومت را از بن بر می دارد”، ” بشریت در خطر است، تاریکی در راه است”،”دیگر نیاز نیست زحمت تاج را بکشی، من می توانم این وظیفه را بر عهده بگیرم”،”چکار می کنی فرزندم؟”، ” جایگزین تو می شوم، پدر”…کسانی که Warcraft 3 را بازی کرده اند می دانند که این صدا ها مربوط به Arthas است، زمانی که توسط تاریکی فاسد می شود و پدر خود، پادشاه را می کشد.

war craft 1حال اگر به حیاط بروید و از جادوی  Detect invisibility استفاده کنید می توانید ارواحی را ببینید که سرگردان هستند.

war craft 2این ارواح ساکنان Lordoaeron هستند. بعد از اینکه Arthas پدر خود را می کشد تمام ساکنان این شهر توسط نیروهای تاریکی کشته می شوند.

لباس مکس در نسخه ی سوم برای شخصیت Micheal

کوسه در GTA IV این کوسه بسیار بزرگ است و شما را با یک ضربه نوش جان میفرماید .

در ابندای چپتر 2 رزیدنت اویل 6 کریس میتواند در پارک بازی کند .

نگاهی به Easter egg ها

 روی یکی از تابلو های بازی gta iv عکسی وجود دارد که روی ان نوشته شده است C.J که مخفف carl Johnson کاراکتر اصلی سری sananders  می باشد نوشته شده است.

نگاهی به Easter egg ها

 دربازی فارکرای در گوشه ای  یک دستگاه پینبال وجود دارد که روی ان نوشته شده است far cry

نگاهی به Easter egg ها

در بازی far cry 3 در گوشه ای از جنگل غاری وجود دارد که بر روی ان ار abestergo  هک شده است.

آپلود عکس

در بازی هیتمن ۴ در یکی از مراحل فردی وجود دارد که می خواهد خود کشی کند و در اخر او پودر می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کلیپ

    به زودی ...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 14,166
  • بازدید کلی : 31,678