loading...
یوهو (سرگرمی و تفریحی)
حسن بازدید : 29 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

 

 

 

 

10 .......................................... 

Toyota Prius (Hybrid)


این هیبرید کمی به عنوان محبوب است در اروپا به عنوان آن را در ایالات متحده است. پس از موفقیت تویوتا با این مدل، که آنها تولید دو نسخه: پریوس V (نسخه بزرگتر) و پریوس C. داخل تویوتا Prius راحت است و به نظر می رسد مناسب و معقول، اما بهترین چیزی که در مورد آن اقتصاد سوخت آن و واقعیت آن است که ترکیبی، البته است. و آن را مقرون به صرفه است - در حدود $ 24،000.

 

9................................................

Honda Accord


یکی دیگر از زیبایی ژاپنی رتبه در تمام لیست از ماشین های فروش بالا برای این سال بسیار بالا: هوندا. صاحبان گویند آن را راحت، لذت رانندگی و آسان به رسیدگی است، حتی در شرایط جاده بد است. 4 و 6 سیلندر نسخه وجود دارد. یکی از اولین همراه با کتابچه راهنمای 6 سرعت انتقال، و یکی دیگر می آید با یک گیربکس اتوماتیک با سرعت 6 (شما همچنین می توانید برای انتخاب کردن انتقال کتابچه راهنمای کاربر اگر شما خرید یک مدل با V6).

8..........................................

Toyota RAV4

این SUV رتبه بالا در تقریبا تمام لیست از ماشین های مقرون به صرفه است. قدرت موتور، فضای داخلی بزرگ، مواد با کیفیت، زیبا و خارجی خوب اقتصاد سوخت این خودرو ارزش پول است. آنها می خواستند برای بهبود این مدل حتی بیشتر، به طوری که آنها نیز تقویت شیشه جلو اتومبیل، بنابراین شما سر و صدا که از خارج را نمی شنوند.

 

7....................................

Honda CR-V

ماشین زیبا و قابل اعتماد. هر آنچه که شما به آن نیاز دارید برای، شما از آن راضی خواهد بود. و یک چیز بیشتر است که باعث می شود این خودرو به ارزش پول خود را وجود دارد: اقتصاد سوخت. تعداد بسیار کمی از اتومبیل در این کلاس که می تواند با CR-V رقابت وجود دارد.

 

6...........................................

Ford Fusion


این سدان خیلی بزرگ نیست، بنابراین انتظار نداریم که آن را به خوبی برای سواری طولانی تر است. موتور چهار سیلندر آن است خیلی چشمگیر نیست، اما اگر شما به آن نیاز دارید برای سواری شهرستان، شما از آن راضی خواهد بود. همچنین به نظر می رسد کاملا خوب است. فضای داخلی جادار، راحت و ساخته شده از مواد به دنبال خوب است.

 

5.........................................

Honda Civic

honda-civic


هوندا دیگری که سزاوار در این فهرست باشد. آنها را از آن بهتر از بیشتر از اتومبیل های دیگر در این کلاس ساخته شده است. این به طور معمول همراه با لوازم جانبی مانند اتصال Blutooth به صورت تلفن و دوربین. آن را بسیار آسان به درایو و فضای کافی در داخل خودرو وجود دارد. اگر شما تصمیم به فروش آن، اما ممکن است شما پول خوبی را برای استفاده خود را مدنی.

 

4..........................................

Toyota Camry

toyota-camry

 

یکی از خودروی سواری و سبک متوسط محبوب ترین. اگر شما به دنبال به خرید یک، شما ممکن است بخواهید برای یک نسخه حتی بهتر است صبر کنید: 2015 مدل. اگر شما می خواهید برای خرید یک تویوتا کمری در این سال، شما هنوز هم خوشحال با مدل فعلی خواهد بود. V6 آن را فراهم می کند به اندازه کافی قدرت، ماشین راحت در داخل است و به نظر می رسد خوب در خارج از. همچنین یک نسخه ترکیبی وجود دارد.

 

3..........................................

Kia Optima

kia-optima

 

این سدان متوسط زیبا و ساخته شده با طعم است. Evethough آن را با یک موتور V4 می آید، صاحبان گویند که با قدرت خود می باشد. آن را انجام خوبی، حتی در جاده های پیچ در پیچ و در شرایط جاده بد است. ترمز عالی هستند. مدل فعلی همراه با برخی از چیزهای سرد اضافی، مانند خنک کننده جعبه دستکش، بلوتوث، رادیو ماهواره ای، و غیره

 

2....................................................

Toyota Corolla

toyota-corolla

 

 

برخی از صاحبان در مورد شتاب بد شکایت، اما، انتظار می رفت با توجه به این واقعیت است که آن را با یک موتور چهار سیلندر ضعیف می آید. با این حال، اقتصاد سوخت خوب است، و سوار شدن در عمومی راحت است (مگر اینکه شما قصد استفاده از آن برای سواری طولانی ouside شهرستان). فضای داخلی می تواند، ساخته شده است بهتر با پلاستیک کمتر در آن است.

 

و در آخر هم شماره یک لیست ما

1....................................................

Nissan Altima

nissan-altima

 

Evethough آن را با یک موتور V4 می آید، آن احساس می کند مانند آن را دارای قدرت کافی، که آن را سرگرم کننده برای رانندگی و آسان که مسئولیت رسیدگی به. آن را انجام خوبی در بزرگراه حتی. اگر شما هنوز هم قدرت بیشتری می خواهید، شما می توانید یکی از این با یک موتور V6 است. صاحبان همچنین با فضای داخلی و فضا هستند. به نظر می رسد این خودرو ellengant، هر دو در داخل و خارج.

 

 

 

 

نتیجه

همینطور که مشاهده کردید شرکت های کره ای و  ژاپینی این لیست رو به طور کامل احاطه کردن و به جز ford fusion  که در شماره 6 لیست قرار گرفت

شرکت ها کره ای و ژاپنی با اراه ماشین های با کیفیت و بازده عالی و قیمت کم تونستند به این جایگاه برسند

 

منبع : یوهو

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کلیپ

    به زودی ...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 439
  • بازدید سال : 14,500
  • بازدید کلی : 32,012