loading...
یوهو (سرگرمی و تفریحی)
حسن بازدید : 105 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترجمه:سلام جیم!قیافه بدون سبیلت رو خیلی دوست دارم.

تتو بارکد باحالیه!

 

                    3                                               2                                                     1 

1:بیست ساله که دارم این کار رو میکنم و تا حالا هیچ مشتری رو از دست ندادم.

میخوای بدونی رمزش چیه؟ مراقبت مداوم.

2:هی! تو دیگه کی هستی؟  رفیق منم Dave.

من Dave رو میشناسم تو ، اون نیستی! 

نه جدی میگم منم ، فقط اصلاح کردم.

خیله خب ، مشکلی نداری.

3:همون طوری که گفتم مراقبت مداوم.

این دلیلی که در امد زیادی دارم.

 

از خریدتون ممنونیم ، میشه 12.50 دلار!

فقط 12.03 دلار دارم!

صبر کن... من کوپن دارم.

ممنون قربان! میشه 12.03 دلار!

 

خدا، اون آهنگ (منظور صدای سوت سم فیشره) رو خیلی دوست دارم!

منم همین طور.اون گلچین منه.

 

Aveline یادت باشه که این یه ماموریت شناساییه...

تو نباید همه رو بکشی! فهمیدی؟

ببخشید، اون که گفتی چی هست؟

 

احتمالا نمیدونه که نردبان اختراع شده!

 

رفیق ، اون طرف تا دندون مسلحه!

مشکلی نیست ف اون یه دانشمنده.

لعنتی ، کاش تو مدرسه میموندم.

 

AC:Brotherhood خیلی عالی بود.

به هدفت دست تکون میدادی و...

 

 

گلوله اسنایپر از 5 تا کله رد میشه ولی برای شکستن شیشه باید 2 بار شلیک کنی!

 

اون یارو همیشه هست. (متوجه که شدین...؟!)

 

 

COD در واقعیت.

 

 

فک میکنم دیگه کافی باشه.

من میرم که توی افق محو شم!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کلیپ

    به زودی ...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 14,167
  • بازدید کلی : 31,679