loading...
یوهو (سرگرمی و تفریحی)
حسن بازدید : 84 شنبه 18 مهر 1394 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

بزرگ شدن در دامان پدر که میگن دقیقاً منظورشون اینه ...

 

روزنه آنلاین

گروه سرگرمی ROZANEH

www.ROZANEHONLINE.com

طرف پیام گذاشته :
سلام
میخواستم بدونم گوشی در حد 50 - 60 هزار تومن چی خوبه ؟؟؟
کاراییش برام خیلی مهمه. مرسی

حالا جوابهای ملت غیور و همیشه در صحنه :

 


50-60 هزار تومن میخوای پول گوشی بدی؟! نکن اینکارو. دیوونه ای مگه؟ سرمایتو بذا تو یه کاری � به فکر آیندت باش

 

نگفتی سیستم عاملش اندروید باشه؟ دوربینش چند مگاپیکسل باشه؟ حافظش؟ ... خب عزیزم یکم اطلاعات میدادی !

 

تو كه ميخواي اينهمه خرج كني , لپ تاپ بگير ديگه... والا...

 

""" کاراییش برام خیلی مهمه. مرسی""" این جملت منو پرپر کرد !!!

 

یه 40 تومن دیگه بذاری روش میتونی قاب تقلبی اپل آیفون 4 رو بخری. خیلی هم خوشگله |:

 

داداش روکش طلا باشه یا فیبر کربن ؟

 

يه کم صبر كن چند وقت دیگه آيفون 6s مياد تو بازار ...

 

آقا یکی فحشش بده من روزه ام !

 

مگه اصحاب کهف هستی تازه از غار اومدی بیرون ؟!!!

 

اون پولو بده به من اجازه میدم ده ثانیه آیفونمو نگاه کنی !!

 

من جا تو بودم به فکر خرید خونه بودم! زود تصمیم نگیر ...

فقط در زبان فارسیه که میشه ۱۹تا فعل رو کنار هم گفت:

داشتم
میرفتم
دیدم
گرفته
نشسته
گفتم
بذار
بپرسم
ببینم
میاد
نمیاد
دیدم
میگه
نمیخوام
بیام
بذار
برم
بگیرم
بخوابم

 

نه فاعلی نه مفعولی نه قیدی نه صفتی!
یکی بخواد اینو به انگلیسی ترجمه کنه رباط صلیبی مغزش پاره میشه! 

 

گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی روزنه

www.ROZANEHONLINE.com

 


گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی ROZANEH

www.ROZANEHONLINE.com

گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی روزنه

عشق به این میگن : ریلکس تو بغل آقاش خوابیده 

 

 www.ROZANEHONLINE.com

این پدر کشاورز با درآمد کمی که داشته پسرش و حمایت کرده تا فارغ التحصیل بشه.

 

 "بزرگترین افتخار من پدرم است"  

 گروه سرگرمی ROZANEH

www.ROZANEHONLINE.com

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کلیپ

    به زودی ...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 426
  • بازدید سال : 14,487
  • بازدید کلی : 31,999