loading...
یوهو (سرگرمی و تفریحی)
حسن بازدید : 36 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

 

 

 

 

 خب دوستان! از همین جا به همتون تبریک میگم! باری دیگر پردیسی ها حماسه آفریدند و ثابت کردند که هنوز هم مطالب وبلاگ ها میتونه تا 100 درجه داغ بشه! البته با اون دو نفری که مطلب قبلی رو سرد کردن کاری نداریم!

******

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ پسرﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﻋﮑﺲ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ , ﻧﻮﺷﺘﻪ

ﻣﻨﻮ ﻣﺎﺷﯿﻨﻪ ﺟﺪﯾﺪﻡ یهویی!

.

.

.

ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺩﺯﺩﯼ ﺩﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ

ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﺍﻻﻥ ﺯﻧﺪﺍﻧﻪ

برای آزادیش دعا کنید

******

برا اینکه مادر بزرگم نــره تو اتاقم و

دست به کامپیوتر نـــزنه ، بهش گفتم کامپیوتر وصله به اینترنت دست بزنی عکسات یهو تو اینترنت پخش میشه!!!

.

.

.

 

از اون موقع هر وقت میخاد بره تو اتاقم آرایش میکنه

******

ﺍﺯ ﻗﻠﺒﻢ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ : ﭼﻪ ﮐﻨﻢ ﻭﻗﺘﻰ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺳﺘﻢ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻭ ﺟﻔﺎﯼ ﯾﺎﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭ؟

.

.

.

ﮔﻔﺖ :ﺑﺒﯿﻦ ﮐﺎﺭ ﻣﻦ ﺧﻮﻥ ﺭﺳﺎﻧﻰ ﺑﻪ ﺑﺪﻧﻪ ،

ﺍﺯ ﻣﻦ ﭼﺮﺕ ﻭ ﭘﺮﺕ ﻧﭙﺮﺱ !!!!!!

ﺯﯾﺎﺩ ﺯﺭ ﺑﺰﻧﯽ ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﻢ ﺗﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ زرا نزنى!!!!!

 

اصولا قلبها چون ٢٤ ساعته كار ميكنن اعصاب ندارن

******

ﺑﻪ ﻳﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻡ ﻧﻮﺷﺘﻢ

ﺧﻴﻠﻲ ﮔﺎﻭی

 

ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ میگه :

ﺷﻤﺎ ﻛﻲ ﻫﺴﺘﻲ ؟ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﻛﺠﺎ ﻣﻴﺸﻨﺎﺳﻲ؟

******

فرهنگ لغت مامانم :

این آشغالا که میزاری تو گوشت = هندزفری

این آشغاله که شب و روز دستته = گوشیم

این آشغال که همش سرت توشه = لب تاپ

این آشغالا که میخوری = قره قروت و لواشک و پاستیل

این آشغال دونی = اتاقم

 

آشغال = خودم

******

یادش بخیر کارتون فوتبالیست ها

کاکرو تو دلش میگفت: سوباسا! خوشحالم که باهات مسابقه میدم!

سوباسا تو دلش جواب میداد: منم همینطور کاکرو!

این تازه خوبشه

سوباسا تو دلش میگفت: ما باید ببریم

 

میزوگی از تو تماشاگرا میگفت: درسته سوباسا

******

بزرگترین شکست زندگیم زمانی بود که

توی دانشگاه سر جلسه امتحان استاد اومد بالاسرم بهش گفتم

استاد تو رو خدا یه کمکی کنید!

استادی لبخند زد بعد دست کرد توی جیب شلوارش یه پونصد تومنی گذاشت روی برگه ام!!! 

ینی شکستی که اون روز تو زندگیم خوردم هیتلر از متفقین نخورد

******

از یه جایی به بعد فقط باید نگاهش کنی

التماسش کنی

منتظرش بمونی تا نصیب کسی نشه

مال یکی دیگه نشه

مال یکی دیگه شدن تحملش سخته

.

.

.

.

.

ته دیگ ماکارونی رو عرض میکنم

نخند پست خیلی احساسیه

اشک تو چشام جمع شد

******

اینقدری که من دنبال یه جوک خوب میگردم

تا واستون بذارم

اگه دنبال زندگیم بودم

.

.

.

الان دکترا داشتم

 

به همین سوی چراغ وای فای قسم

******

دختره ۱۲ سالشه اومده تو سایت دکتر زیبایی کامنت گذاشته :

چطوری میتونم بدون عمل لبامو برجسته کنم؟

مامانش اومده زیرش نوشته:

.

.

.

 

چند بار که با دمپایی ابری بزنم تو دهنت درست میشه !!!

******

فیلم های ایرانی:

(بدبخت عالم) ستایش !

(بدبخت تر از ستایش) تنهایی لیلا !

(بدبخت تر از لیلا) کیمیا !

 

خدا به خیر بگذرونه بدبخت تر از کیمیا رو

******

من نمی دونم چه اصراریه که اسم همه سریالها باید اسم یه دختر باشه ؟

" ستایش ریحانه کیمیا نرگس "

 

یعنی اگه اسم یه فیلم "غلامعلی" باشه هیشکی نمیشینه نگاه کنه ؟!

******

چند وقت پیش تو حیاط خونه سیگار میکشیدم که صدای باز شدن در حیاط اومد منم حول شدم سیگارو روی گوشیم خاموش کردم (!!) و بدترش اینکه بلافاصله گوشیو پرت کردم تو باغچه و سیگار خاموش موند تو دستم

******

اعتراف میکنم که یه بار سه تا سگ دنبالم کردن ، وقتی دیدم سرعتشون از من بیشتره و دیر یا زود بهم میرسن !

برگشتم دویدم سمتشون ، اون سه تا هم هنگ کردن ! ترمز زدن با نیم متر خط ترمز ! بعد سه تایی شروع کردن به فرار کردن !

احتمالا پیش خودشون گفتن این دیگه چه خریه !

 

بعد از این واقعه تا مدتها احساس ابهت میکردم !

******

یه بار مجبور شدم برم یه مجلس ختمی که مسجدش صندلی نداشت

موقعی رسیدم که روضه خون داشت خودشو میکشت.

همون موقع یه نفر از کنار دیوار بلند شد و من جاشو گرفتم

و تکیه دادم یه لحظه دنیا دور سرم چرخید

و سقف مسجد اومد جلوی نظرم و صدای خنده رفت هوا!

 

دیوار نبود. برزنت بود تو زنونه فرود اومده بودم!

******

یه بار رفته بودم کافی نت خواستم به صاحب مغازه بگم کارم تموم شده !

حواسم نبود یهو داد زدم آقا من پیاده میشم !

بعده چند لحظه کل کافی نت رفت رو هوا . . .

 

منم اومدم پول و بدم از خجالت در برم که طرف گفت : داداش دلمونو شاد کردی نمیخواد پول بدی

******

من تو موسسه حسابرسی کار میکنم

یه روز به یه مدیر عامل زنگ زدم که تعداد کارکنان موقت و دائمشو بپرسم.

زنگ که زدم زبونم نچرخید گفتم تعداد کارمنای دالم و ملقتتون چند نفره.

 

یارو پشت تلفن داشت قهقه میخندید.

******

یه سری مدرسه که بودم بعد زنگ تفریح خوشحال و خجسته رفتم مقابل در کلاسمون وایسادم " در بسته بود " جوگیر شدم با یه حرکت لگد زدم تودر! یهو صدای معلممونو از پشت در شنیدم که بیچاره خورده بود تو صورتش..!

******

یه دفه رفتم لباس بخرم لباسه قرمز بود 

رفتم تو مغازه به فروشنده گفتم :ببخشیـــد آقا اون لباس قرموز چند..؟

 

هیچی دیگه تا اومدم بیرون فروشنده با چندتا مشتریش رو زمین ولو بودن

******

آقا یه روزم سوار تاکسی بودم اون گوشه عقب دپرس نشسته بودم 2 نفر پیشم بودن، اونا پیاده شدن من موندم چهارراه بعدی پیاده شم!

بعد این رانندهه فک کرده بود ماشین خالیه پشت فرمون رگباری بسته بود به گ.ز 

سر چهارراه گفتم آقا دستتون درد نکنه یهویی رید به خودش 

 

اومدم پول بدم گفت برو جوون ما خیلی زحمت دادیم

******

 

رفتم توي دستشويي، با همه وجودم دارم زور مي زنم ، يه دفه همه جا تاريك شد. مامانم داد زد: برقا رفت چيزي لازم نداري؟ گفتم خدا رو شكر. فكر كردم چشام پريدن بيرون از حدقه انقد زور زدم!!!!

******

زندگی یعنی:

باید مثل خر درس بخونی دهنت سرویس بشه، تا در آینده بتونی مثل خر کار کنی دهنت سرویس بشه...

 

بعلهههههه 

******

 

من یه بار تو اینترنت داشتم میگشتم بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم، این ویندوز اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره

******

یکی این پستو گذاشته:کابل مودمو خم کنید، اینترنت پشت سیم جمع میشه ...بعد یهو ولش کنین!

اینترنت با فشارمیاد تو مودمتون حالشو می برید

تذکر : سیمو زیاد نگه ندارید ممکنه اینترنت فشارش خیلی زیاد شه ,بترکه کف اتاقتون اینترنتی شه!!!!!!!!!

بعد یه احمقی هم این کامنتو زیرش نوشته:

اینترنت من خیلی سرعتش کمه من 15 دقیقست کابلو خم کردم ولی اینترنتم هنوز جم نشده,حالا چیکارش کنم؟

من :O!!!

کابل مودم :|

اینترنت :|

سرعت :|

ملت :))))

 

کسی که کامنتو گذاشته :-؟

******

اخبار میگه: از هر 5 ایرانی یک نفر از اسهال رنج می بره. این یعنی اون 4 تای دیگه از اسهال لذت می برن؟

******

روش تربیتی مادرم به این شکل بود که مثلأ داشتم آشغال میریختم تو اتاق میگفت :داری آشغال میریزی؟ میگفتم: نریزم؟ میگفت: میخوای بریزی بریز ولی بعدش جرت میدم

******

يه دختر چيني هيچ وقت خواستگارشو به خاطر قيافه رد نميكنه...

.

.

.

 

چون ميدونه خواستگار بعديشم دقيقا همون شكليه!

******

داشتم چای میخوردم که برادرم چایی رو ریخت روم. و قوری شکست. منم از شدت سوختگی فریاد زدم.

بابام درجا اومد میگه وای چای تازه دم بود نکبت

مامانم وای تازه قالیو شستیم.

من

سازمان حمایت از کودکان

 

بینوایان

******

هرگز نديدم بر لبي لبخند زيباي تو را 

هرگزنمي گيرد كسي در قلب من جاي تورا :

.

.

.

 

هيجان زده نشید بابا.. مخاطب نداره..پشت خاور نوشته بود

******

******

******

کیا یادشونه این سیلی به خاطر چی بود؟؟؟

چون باعث شده بود پای دنی بشکنه!

البته بعد از اون همه سانسور تو صدا و سیما بعید نیس که تو این صحنه سباستین به آنت پیشنهاد بی شرمانه داده و صدا و سیما به یه چیز دیگه ربطش داده.

******

کارتریج تموم شده بود این پرینت آخری خوب در نیومد 

******

بدون شرح......

******

مورتال کامبت!! (ورژن ایران)

 

برای شادی روح این مرحوم جمیعا الفاتحه مع الصلوات

******

یا حضرت فتوشاپ!

******

خلاقیت دانشجویان ایرانی برای کثیف نشدن ظرف غذاشون!!!!

******

******

******

******

******

******

******

******

******

******

******

******

******

******

******

******

O_O

g

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کلیپ

    به زودی ...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 448
  • بازدید سال : 14,509
  • بازدید کلی : 32,021