loading...
یوهو (سرگرمی و تفریحی)
حسن بازدید : 29 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)

 

 

 

 

عکس 1

دختر خانم: شما بگید..!

من : نه شما بگید...!

دختر خانم : نه شما بگید ..!!!

من: عه .. من راست دنبال یک زندگی آرومم.... دوست دارم باهم ورزش کنیم میوه بخوریم.. سبزیجات بخوریم  سبزیجات بخار پز..
دیگه یک زندگی پر از عشق و محبت و اینجوری داشته باشیم. :)

دختر خانم: با شما کاملا موافقم  اهل دود و دم که نیستید؟؟!

عکس 2

من  : به هیچ عنوان..!!!

دختر خانم : یعنی تا حالا لب نزدید؟؟!

 آقا : نه ببینید من تا حالا نه به قلیان نه به سیگار حتی یک پکم نزدم.

دختر خانم : ببخشید آخه این مسئله خیلی برام مهمه

آقا : برای منم همینطور. خب شما بگید.

دختر خانم : راستش من توی خانواده ی مرفه بزرگ شدم اصلا نمیتوانم مستاجری رو تحمل کنم 
طرفم باید خانه داشته باشه  خیلی بزرگ باشه تو یکی محله بالاشهر

عکس 3


آقا : ( با کمی تعجبو ناراحتی) الان که یه خورده فکر میکنم میبینم که راستشو بخواید  من 17 سالم که بود 
یک پک به سیکار زدم!

دختر خانم : یک پک که چیزی نیست درمورد مهریه ام  باید بگم ما خانوادگی مهریه مان بالاست به تعداد
تاریخ تولد

عکس 4

آقا: ( باتعجب و نگرانی)! عه من یکمدت روزی یک پاکت سیگار میکشیدم !!بعد گه گداری سیگاری 
هم میزدم !! حتی دوستام بهم میگفتند حشیشی ..!!

دختر خانم: ( باخنده) الان مهمه که سالمید در مورد جهیزه ام بگم که ما رسم نداریم جهیزیه بدیم پای داماده

عکس 5

آقا : (با ناراحتی و تعجب بیشتر) ! الان که بیشتر فکر میکنم میبینم که من تریاکی بودم من از صبح تا شب 
می نشستم پای بساط نزدیک به چهل لول میکشیدم هر لولی 30 سانت! 

دختر خانم : من عاشق مردهای باتجربه ام  از این مردهای پخمه بدم میاد .
راستی عروسیم باید خیلی مفصل و حسابی باشه تو باغ بزرگ لواسان فیلم بردار حرفه ای  چهار نوع غذا با ارکستر موسقیی زنده

عکس 6

آقا: ( از تعجب دهنش بازمانده) ااا...!! الان که خیلی بیشتر فکر میکنم  میبینم که من ایکس بازم من کرک میزنم من شیشه میزنم 
من کوک میزنم من حتی میتوانم این لیوانم بکشم اگه شمام نبودی حتی این میزم میکشیدم  من 
آدم ناجوری ام... قاطی ام ...اعصاب ندارم ....توهمی ام ...دست بزن دارم ....!!

دختر خانم:  همین که صداقت دارید برای من کافیه... ولی بدانید  خانه ماشین و همه اموال باید به نام من باشه..

عکس 7


آقا :( !!!!!!!!!! )  گارسون ..! گارسون ...! لطفا زنگ بزنید به پلی 110 من یک قاچاقچی بین المللی ام 
2 کشور پاکستان و ایران مواد مخدرش رو بنده تامین میکنم.

عکس 8

 

 

عکسها برگرفته شده اط مجموعه طنز شوخی کردم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کلیپ

    به زودی ...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 367
  • بازدید سال : 14,428
  • بازدید کلی : 31,940