loading...
یوهو (سرگرمی و تفریحی)
حسن بازدید : 41 شنبه 18 مهر 1394 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

میگن ماهواره امید از مدار خارج شده ٬رفته دور زهره می چرخه و هی این پیغامارو میفرسته:

سلام جیگر؟

اصل بده؟

چندسالته؟

******

یه چنـد وقتـیه داداشـم خیـلی دلـش واسـه خـالـم تنـگ میشـه ..

ینـی راه بـه راه بـه بهـانـه هـای مختلـف ،بهـش سـر میـزنـه o_O

تـا اینکـه علـتُ بعـد از تحقیقـات فـراوان فهمیـدیـم !!

.

.

.

وای فـای بـدون رمـزززززز 

 

^_^

******

هرسال گشاد تر از پارسال 

.

.

.

.روپوش مدرسرو ميگم :D

والا اين چ وضيعه اخه 

******

راه های شاخ شدن:

 

1انگلیسی تایپ کردن خیلی مهمه..

۲دیر تر جواب دادن pv (هرچه دیرتر شاخ تر،اصلا جوابم ندی خیلی شااخی)

۳جواب ندادن کامنت

۴عکس سلفی با دسته خر(مونوپاد)

۵ عکسای دسته جمعی مهمونی آخر هفته با ماشین(هر چی شاسی بلند تر شاختر) با مشروب،سیگار و قلیون(سیگار دستت باشه یعنی خیلی شااخی)

۶گرفتن عکسای یهویی طوری،یونی طوری،خال طوری،جیم طوری،....

۷عکس جلو آینه با اپل(این خیییلی خییلی مهمه)

۸ گذاشتن هشتگ زیر عکسا(هرچی هشتگ(#)بیشتر شاااختر)

۹بغل اسمتون بنویسید org

11گذاشتن پست صبح بخیر(G.M) و شب بخیر(G.N) همراه با عکسه یهویی(عکسه خیلی مهمه)

۱۲ و مهمترررر از همه گفتنه هه(هرچه کشش بیشترررر شااختر)

 

بآشـد کهـ شـآخـ شـویـد

******

یه خاطره خنده دار

یه بار رفتم دکتر،بم گفت وقتی ادرار میکنی سوزش داری؟؟؟

من همینجوری هاج ُ و واج نگاش می کردم،آقام بهم گفت: شاش شاش ...

******

شامپو مغز خر پرژک

.

.

.

مخصوص کسانی که به فکر ازدواجند

******

یارو شعر گفته : 

 

شال قرمز سر نکن من را هوایی تر نکن 

گاوها با رنگ قرمز زود قاطی می کنند 

 

به نظرتون شاعر الان به خودش فحش نداده!!؟ :|

******

تو برنامه آشپزی گفت امروز با در دسترس ترین مواد یک غذای خوشمزه میپزیم

.

.

.

مواد لازم: پنیر ماسکارپونه،کاسترد،پنیر گودا، فلفل چیلی، نان تورتیلاo-O

******

یبار یه کمکی به بابابزرگم کردم بابابزرگم خواست دعا کنه برام گفت:ان شالله یروزی بیاد10میلیون برات هیچ باشه...........

.

.

.

الان 700میلیون بدهکارم و واقعا ده میلیون برام هیچه:((((

******

من آخرش ميفهمم اين داروي خواب آور رو کجاي کتابا جاسازي کردن!!

******

یه روز تو فرودگاه بودم یه خانواده سویسی رو دیدم که اومده بودن ایران 

یه دختر چار پنج ساله داشتن که خیلی ناز بود انقدر که دوست داشتم برا یه لحظه شده باهاش بازی کنم به همین منظور دست مشت شده ام رو به طرفش دراز کردم اونم که فکر کرده بود چیزی تو دستمه برای گرفتنش اومد سمتم که یک دفه دیدم باباش با سرعت اومد سمتم اول فکر کردم ناراحت شده و میخواد منو بزنه ولی یه شکلات از تو جیبش در آورد و می خواست بزاره تو مشتم که یهو

.

.

.

متوجه شد خودم یه تیکه شکلات تو مشتم دارم

آخه بدبخت برو به عمت اخلاق یاد بده

حتما بعدشم میخواست بهم بگه ما نمیخوایم اعتماد دخترمون به مردم از بین بره!!!!

این کارو کردم بره برا بچه محلاشون تعریف کنه 

آره داش ما اینیم

هیپ هیپ هورااااااااااااااااااا پرچم ایران بالاست

اجالتا برین کنار شاخی نشین

******

یه دفه. گوشه ی چادرم پاره شده بود وتو دید بود حالا دیلوگ دوستمو داشته باشین 

 

:عه چادرتوام این شده منم یبار چادرم چیز شده بود دادم مامانم اینش کرد توام به مامانت بگو چیزشو این کنه. چیز میشه.

******

یکی از فانتزی های من اینه که مدیرعامل شرکت گلرنگ رو شام دعوت کنم خونمون بعد تو بشقابش شامپو مولتی ویتامین گلرنگ اونم پلاس پروتئینشو بریزم اگه گفت این چیه؟؟؟

.

.

.

میگم غذای کامله دیگه کوفت کن مسخره! :|

******

دونفره اے ها..

هواتوڹ اومد...

فصلتوڹ مبارک...

.

.

.

ایشالا رعدوبرق بزنه خشکتون بکنه 

مسخره های لووووس...

من تنها باشم میخواااام سر به تنه دونفره ها نباشه

******

امروزتومدرسه دبیرزیست داشت درمورد درس زیست نظرسنجی میکردن منم که طبق معمول خواب بودم وقتی نوبت من رسیدمعلم گفت هرچی تودلته بگو منم که نمیدونستم قضیه ازچه قراره برگشتم گفتم (روده،معده،قلب،کبد،کلیه و...)همین که داشتم میگفتم بایه حرکت پرشی ازکلاس بیرونم کرد.

خوب من داشتم راستشومیگفتم.

******

یه بنده خدایی تو بانک ۱۰۰ میلیون برنده میشه !

رئیس بانک به کارمنداش میگه کى میتونه بره بهش یجورى خبر بده تا سکته نکنه !؟؟

یکی از کارمندای بانک داوطلب میشه و میگه من میتونم ٬

خلاصه کارمنده میره درخونه ى شخص برنده و میگه :

اگه ۱۰۰ میلیون توو بانک برنده بشى چیکار مىکنى؟

یارو میگه : ۲۰۰ هزار تومنش رو میدم به تو ٬

کارمند بانک همونجا سکته میکنه !!!

******

سپاس دانشگاه ازاد را

که ترکش موجب بی مدرکی است و به کلاس اندرش مزید دربه دری

هر ترمی که اغاز میشود موجب پرداخت زر است و چون به پایان رسد مایه ضرر

پس درهر سال دو ترم موجود و برهر ترمی شهریه ای واجب..

از جیب و جان که بر اید کز عهده خرجش به دراید

******

ی شب خونه داییم اینا مهمونی بود.من سر کلاس بودم تا رسیدم اونجا دیدم سفره رو اندختن و دارن تناول میکنن و اگه همینجوری بیکار وایسم واسه من هیچی غذا نمیزارن نامردا.منم همین جوری که داشتم سلام علیک میکردم گفتم:سوسک.سوسک!!

اقا یه دفه انگار خشم شب زدن.هرکی دویید یه طرف.یکی پاش رفت تو خورشت.یکی رفت تو ماشینش پناه گرفت.باورم نمیشه بابام جیغ میزد.منم که داشتم سفره رو گاز میزدم از خنده.گفتم بابا بیخیال شوخی کردم..

یهو دیدم همه جا ساکت شد.ینی قاشق چنگال و بشقابی بود که اومد تو صورتم.تازه داییم 3 کیلومتر با بیژامه و کفگیر دنبالم کرد

******

دختره ورودی 94 رفته دانشگاه واسه انتخاب واحد ازش پرسیدن مدیر گروهتون کیه؟

جواب داده شراره

 

میگن کل دانشگاه تا 3 روز اعتصاب غذا کردن

******

اگه گفتی ایرانیا تو اوج گرما چی میخورن؟؟؟

 

آب؟

بستنی؟

هیچکدوم! 

 

چایی میخورن اونم چندتااااا!

******

دختره پست گذاشته بود:

بچه ها حالم خوب نیست!

توروخدا دعا کنید بمیرم!

 

براش کامنت گذاشتم:

ان شاالله به حق پنج تن بمیری

 

هرچی از دهنش در اومد بهم گفت و بلاکم کرد

حالا بیا و خوبی کن!

******

تو اتوبوس دختره داشت با تلفن حرف ميزد موقع خداحافظي گفت :

قربونت فدااات

يه هو يكي از مردونه گفت ستاره بچينيييي

كل اتوبوس:بوس بوووووس

 

خيلي ملت همراهي داريم:D

******

مجری : تو خجالت نمیکشی معدلت 15 شده؟

پسرعمه: نه!

مجری: میدونی بچه ی آقای اکبری بیست شده؟

پسرعمه: میدونی آقای اکبری واس بچه ش پلی استیشن خریده؟

مجری: چه ربطی داره!؟

پسرعمه: هروقت شما عین آقای اکبری شدی منم عین بچه ش میشم!

مجری: خب من اونقدر پول ندارم!

پسرعمه: منم اونقدر مخ ندارم!

مجری: ینی من اگه واس تو پلی استیشن بخرم درس میخونی!؟

پسرعمه: آدم وقتی پلی استیشن داره مگه خله بشینه درس بخونه!؟

مجری: بچه ی آقای اکبری که هم پلی استیشن داره هم درس میخونه!

 

پسرعمه: آها...حالا فهمیدی این بچه خله!؟ پس انقدر سرکوفتشو به من نزن!

******

کامنت های خارجی:

1- زیبا بود

2- عالی

3- بی نظیر

 

اینم کامنت های ایرانی:

1- خخخ

2- خخخخخخ

3- دهنت سرویس خخخخخخ

******

سوار تاکسی شدم. کنارم یکی بود که دستش مرغ و روغن بود. خلاصه بدجور جا تنگ شده بود.

گفتم: سبد کالاست؟

گفت: آره

- ربش کو؟

- مگه ربم یود؟!

- مگه خبر نداری؟

هیچی دیگه یارو پیاده شد رفت دنبال رب!

خدایا منو ببخش! خودت دیدی جا تنگ بود!

******

تو دانشگاه نشسته بودیم پای کامپیوتر که منابع تحقیقمونو پیدا کنیم. یه دختری از راه رسیده مشگه چرا جوجلیش نمی کنین؟

میگم: چیکارش نمی کنیم؟!

میگه: جوجلی!... از جوجلی دات سم......

ینی مخم هنگ کرده بود تا خودش اومد پای کامپیوتر تایپ کرد: Google.com

 

من هنوز بستریم.... حمله عصبی دیگه شوخی که نیست! کامپیوترم سوخت از خنده...

******

من فقط یه بار تو عمرم قرعه کشی برنده شدم

.

.

.

 

اونم تو دوم دبستان بود معلم می خواست درس بپرسه قرعه به اسم من در اومد :|

******

من هر موقع برام پیام تبلیغاتی میاد، نخونده حذفش میکنم...

این اواخر بهم پیام داده:

.

.

.

بزار زرمو بزنم اگه غیر منطقی بود پاک کن... 

 

راســــــــــ میگفـ بنده خدا

******

من معمولا از تجربه های کسانی استفاده میکنم که

.

.

.

 

با راهنمایی خودم بدبخت شدن

******

ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﻭﺭ ﻫﻢ ﺷﺎﻡ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﯾﻢ ﮐﻪ ﻏﺬﺍ ﭘَﺮﯾﺪ ﺗﻮ ﮔﻠﻮﻡ؛

ﺁﺏ ﺳﺮ ﻣﯿﺰ ﻧﺒﻮﺩ ﺭﻓﺘﻢ ﺁﺏ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ

ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﭘﺎﺭﭺ ﺁﺏ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﯿﺎﺭ-_-

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ : ﺳُﺲ ﺳﺎﻻﺩ ﻫﻢ ﺑﯿﺎﺭ^_^

ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺑﺰﺭﮔﻪ : ﺑﺒﯿﻦ ﺗﻮ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺳﺒﺰﯼ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﯾﻢ^_^

ﺧﻮﺍﻫﺮ ﮐﻮﭼﯿﮑﻪ : ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﻧﻮﻥ ﺑﯿﺎﺭﯼ0_0

ﺩﺍﺩﺍﺵ ﮐﻮﭼﯿﮑﻪ : ﺑﺮﺍﻡ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺑﺮﻧﺞ ﺑﯿﺎﺭ0_0

.

.

.

خفه شدن من به کنار0_0

 

ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﻣﺎ ﺳﺮ ﻣﯿﺰ ﺷﺎﻡ ﭼﯽ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻣﻲخوردیم-_-

******

آقا چی بگم

امتحان آمار، ترم 3 برداشت اول:

مطابق همیشه جواب سوالها رو ردیف تو برگه تقلب نوشتمو زیرش نوشتم کپی آزاد و دادم که بره و بره و بره....

 

امتحان آمار، ترم 3 برداشت دوم:

این برگه تقلب چرخیده بود تا رسیده بود به یکی از این دخترای نابغه که بالاخره یه روز فرار مغزا میکنه، اینم از خوشالی و حولی که داشته بود، برگه تقلب و همراه با برگه امتحان دوخت کرده بود داده بود به استاد.

 

امتحان آمار، ترم 3 برداشت سوم:

چه برداشت سه ای، برداشت سه نداشت دیگه، همه افتادیم چون عینا همه برگه ها مثله من بود.

 

 

همه جمع شدیم مسجد دانشگاه دعا برای دخترا و مخصوصا همین دختر مورد نظر...

******

رفتم چشم پزشکي ميگم چشمم ضعيفه

معاينه کرد ٬ گفت برو اتاق بغلي دستتو گچ بگير!!!

گفتم اقاي دکتر جه ربطي داره؟؟؟

 

گفت اگه دستاتو گچ نگيرم تا سه ماه ديگه کور ميشي بدبخت تلگرامي...

******

******

******

******

******

******

 

******

 

******

بهترین قیافه WHAT THE F*CK جهان!

******

******

نکته رو متوجه شدید؟

******


******


******

اگه کسی چیزی توی گلوش گیر کرد.....

******

******

******

******

 

******

******

میگم چقدر این برام آشناست....

******

ملت اعصاب ندارنا  *_*

******

آدم اینو میبینه ناخوداگاه یاد عکس پروفایل دخترای فیسبوک میوفته  :))

******

******

******

عکس لو رفته از زندگی شخصی آنجلینا جولی

******

پشت صحنه بازی آلمان و برزیل در جام جهانی.....

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کلیپ

    به زودی ...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 369
  • بازدید سال : 14,430
  • بازدید کلی : 31,942